Bakgrund

Hjärtan

söndag 27 november 2011

Underbara lördag...

Har haft en ganska skön å mysig helg.
Hela lördagen gick ju åt till scrap så va kan man inte gilla med det :) söndagen har gått i morgonrockens tecken och stormens tecken då oxå förståss.
På lördag morgon började jag med att hämta upp Emelie sen åkte vi till Mimi för att lasta av alla våra saker! ( jag e lycklig som har mina scrapvänner på gångavstånd om man vill) Camilla anlände efter oss till Mimi sen va det bara att åka.
Första stoppet blev DO-ReDO i torslanda. Där gjorde vi oss var sitt julkort på 10 minuter :) handlade lite trots shoppingförbud :( Åkte sen vidare till CiLi in Papers där demonstrerade dom stansar (kom inte ihåg från var). Handlade även lite där. Åkte sen vidare till Scrap o hobby. Där dekorerade vi varsin tändsticksask. Det va ju sista butiken i rallyt så efter det bar det av till julmarknad i Gunnilse. Mysigt som vanligt i Sofias butik trots skitväder... Sen bar det av hemåt till Mimi. Vi scrappade å åt å scrappade å åt hela kvällen. Va hemma vid ett efter att jag släppt av Emelie. Har inga bilder än på vad jag gjorde. Det kommer. Här kommer ett julkort som jag gjorde i fredags.

Stämel från hänglar å stänglar, papper från panduro, vet ej textstämpeln. Diesen från Nellie

Kram till er alla

1 kommentar:

  1. Ja visst var det en underbar dag, som bara ägnades åt att scrappa och umgås. Stansarna som vi såg demonstration på är från samma företag som gör tim holtz saker.
    jag håller på att pynta med de juliga sakerna som vi köpte på julmarknaden. skulle kunna köpa hela Sofias affär allt var super fint...
    tack igen för en underbar lördag
    kram
    Emeli

    SvaraRadera