Bakgrund

Hjärtan

söndag 13 november 2011

Söndag morgon och oxå fars dag!

Känns som om äntligen det har kommit lite kyla. Jag får mer myskänslor när det är lite kallt ute i november månad än när det är 16 grader varmt. Jag älskar sol å värme det är inte det men på vintern i Sverige ska väl tilläggas oxå vill jag ha kallt. Jag skulle ju inte tacka nej till en Thailandsresa direkt :)

Här kommer ett farsdag kort ett väldigt enkelt sådant.



Stämpeln kommer från panduro hobby och är färglagd med promarkers, diesen är från Nellie Snellen, pappret kommer från maja design, har satt tryckknappar i mitten på "stjärnorna" eller va man nu vill kalla det :) Det sitter oxå två skruvbrads i hörnen. Texten är utskriven med min ...... Kommer verkligen inte på va det heter men ni vet nog vad jag menar!

Glömde visa er mina granar som jag gjort. Tyvärr är bildkvaliteten usel men håll till godo.


Fick inspirationen från http://www.inzpira.se/ Väldigt roligt å lite pilligt. Valde att göra dom två utan fot. Den ena är 20 cm hög och den andra är 15 cm hög. Ville göra en som va 10 cm oxå men köpte ju tyvärr bara 2 papper som förresten kommer ifrån Landstoken.  Har gjort en grön med fot, får se när den blir färdig :)

Kram till er alla




3 kommentarer:

  1. Ååå vad fina de blev! Är det brunt papper du har använt till dessa? Jag ska nog fortsätta med min idag....
    Texten är skriven med dymo....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack, dymo heter det ja :) Nej pappret är grått. Ska kanske ta ett bättre kort i dagsljus å lägga upp. Kram

    SvaraRadera
  3. super fina blev de var det pilligt eller ?
    kram emeli

    SvaraRadera