Bakgrund

Hjärtan

måndag 7 november 2011

Köpstopp!

I lördags var jag Emelie å Mimi på mässan inne i stan. Vi handlade på som bara den. Värst va nog Emelie :) För ca ett år sen så hade jag köpstopp innan 100 alster va gjorda. Det tänkte jag göra nu igen.
Jag funderar bara på hur man ska räkna julkorten. Jag har ju gjort 30 st likadana å dom gjorde jag i lördags kväll så dom räknas men hur. Har massa beställningar av mammas arbetskamrater sen ska mamma ha mina alster på en julmarknad så då måste jag göra dit sen ska jag göra till en butik oxå :) Mycket nu, inser att jag snabbt är uppe i 100 alster.
Här har jag gjort 3 kort som va på beställning. Väldigt enkla men det va så hon ville ha det.



Stämpeln är från http://www.vildastamps.com/ på granen har jag duttat lite glitterlim men innan dess så penslade jag den med nåt nytt jag köpte på mässan som jag nu mera är beroende av, glimmer glam (glitterpaint) från tattered angels. "snöflingorna" är utstansade med min Mcgillstans.




Stämpeln är från magnolia om jag inte minns helt fel, god julstämpeln är från octoberstamps tror jag. Jag har stämplat igen å klippt ut stjärnan å lycktan å satt dom på 3D kuddar. Det gillar jag för det blir lite effektfullt på ett annars så enkelt kort.

Kram på er alla


4 kommentarer:

  1. jag är också med på 100 alster utmaningen och det behövs .... jag har pysslat och pysslat i flera dagar... hoppas att det håller i sig . Du får visa det som du gör på din blogg ska bli kul att se... Super fina kort som du gjort....är det ett notpapper eller en stämpel som du har bakom stjärngossen ?kram emeli

    SvaraRadera
  2. Det är ett notpapper... Skaffa nu en blogg så vi kan se va du gör :)

    SvaraRadera
  3. Kanon! Det blir så bra med 3-d effekten! Om du har så mycket att göra så kan du ju alltid göra 200 alster innan du shoppar igen...... Kram mimi

    SvaraRadera
  4. Kanon! Det blir så bra med 3-d effekten! Om du har så mycket att göra så kan du ju alltid göra 200 alster innan du shoppar igen...... Kram mimi

    SvaraRadera