Bakgrund

Hjärtan

måndag 14 november 2011

100 alster!

Som sagt så antog jag ju utmaningen att inte shoppa innan 100 alster. IGEN! Gjorde det för nåt år sen. Hade faktiskt glömt av det så jag får ju sätta mig å räkna allt jag gjort i helgen + alla mina julkort. Undrar hur jag ska räkna dom..
Här kommer 2 askar jag gjorde i helgen.


Stämpeln är från magnolia dien är en spellbinder.



Stämpeln kommer från Hänglar och stänglar, bakom sitter en liten bit wellpapp. Bokstäverna kommer från Adornit (tror jag det heter)

Fick ju hem mitt paket från Tradera idag, ett helt ark med julstämplar från Hänglar och stänglar :)))

Kram till er alla


3 kommentarer:

  1. Du får ta med de nya stämplarna imorgon!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jätte fina askar är dom till den 27:de?
    Mammi

    SvaraRadera
  3. Det gör jag Mimi.
    Tack mammsen, dom är till den 27:e.
    Kram

    SvaraRadera