Bakgrund

Hjärtan

söndag 6 november 2011

Julkorten färdiga!!

Oj oj oj... Hade min bror med tjej här igår. Dom gick tidigt då hon skulle upp å jobba tidigt på morgonen. Kristian gick ut å spelade sitt spel då passade jag på å gå upp å scrappa. Hade inte en aning om hur mina julkort skulle se ut. Provade mig lite fram å tillbaka till slut fick jag till det å nu e jag färdig :) Ca 30kort gjorda. Kan ju inte visa upp dom nu så ni får se min systers födelsedagskort i stället. Hon precis som jag äger å avgudar husvagnar så va passade inte bättre än en just sån. Jag fick stämpeln av Emelie när vi va i mölnlycke på maran.




Stämpeln kommer från Vildastamps, ramen är från Nellie snellen, blommorna kommer från tuben :) Charmen tror jag att jag köpt i en pärlbutik.

1 kommentar:

  1. Vad fin den dien var! Den har jag inte ens sett....
    Jag är lite nyfiken på julkorten.... mina är långt ifrån färdiga!
    Kram

    SvaraRadera