Bakgrund

Hjärtan

fredag 25 november 2011

Mitt i natten!

Nu ska jag snart gå å lägga mig. Har äntligen gjort färdigt det som mamma ska ta mä sig till julmarknaden på söndag. När jag va färdig va det bara å börja packa. Ska ju på scraprallyt i mån å sen bär det av hem till Mimi för mycke scrap. Vi ska även passa på att se julstämningsfilmer :) The Holliday och Love actually. Ska bli så mysigt.


Tändsticksaskar, vanliga askar, småkort å lite större kort...


Stämpeln är från Hänglar och stänglar, vet ej textstämpeln, pappret från panduro


Användt snöpennan på mössan och även på tofflorna som inte syns på denna bild.

Kram till er alla





1 kommentar:

  1. Jag är också uppe mitt i natten....
    Nu har jag äntligen gjort färdigt allt inför imorgon, så nu blir det sängen nästa!
    Ses snart.....
    Kram

    SvaraRadera