Bakgrund

Hjärtan

fredag 3 februari 2012

Fredagsmys!

Då va äntligen fredagen här! Som jag har längtat. Mycket trött denna vecka :) Vad har hänt denna vecka då... inte så mycket. Va å hälsade på min vän Carro som fick bäbis i slutet av december. Mycket mysigt. Det va ett tag sen vi sågs. Kan ni tänka er att jag glömde göra ett kort till Lucas som skrutten heter.... Helt otroligt. Då har man lite scraplust. Hoppas den kommer tillbaka snart förnu börjar det bli tråkigt. Gjorde i allafall ett kort till mamma förra veckan. Tror stämpeln är från vilda stamps. Tycker den passar bra till mamma som älskar att shoppa :) spetsen kommer från min samling :)
Kram på er

1 kommentar:

  1. Vad fint du har fått det på bloggen! Jag är inte helt nöjd med min.
    Visst är den nya swirl-dien fiiiiin!!!!
    ( Påminn mig när vi ses så ska jag visa hur du vänder bilderna innan de hamnar i bloggen.)
    Kram

    SvaraRadera