Bakgrund

Hjärtan

fredag 27 januari 2012

Tiden går!!

Oj oj, nu får jag skärpa mig känner jag... Det ska inte gå så här lång tid mellan varje inlägg.
Den senaste tiden har jag legat hemma sjuk. Det är aldrig roligt att vara sjuk. Man är inte så fräck.
Nu va det nog nästan 3 veckor sen jag scrappade över huvud taget :( Har bara inte haft någon lust alls men nu känner jag att lusten kommer tillbaka så jag får passa på. Här kommer en LO som jag gjorde sist.


Har skrivit ut hjärthörnet och vimplarna från sillen med Tim Holtz papper. Bara äälskar det. Sandpappradde lite på det så den andra färgen kom fram. I vimplarna står det Matilda.


Kram till er


2 kommentarer:

  1. jag gillar verkligen denna lo speciellt vimplarna och hjärtana kram emeli

    SvaraRadera
  2. Denna är en av mina favoriter!
    Måste nog göra en liknande någon gång....
    Kram

    SvaraRadera