Bakgrund

Hjärtan

torsdag 16 februari 2012

NOLL inspiration!!

Det va länge sen jag hade så här lite ork, lust å inspiration till att scrappa :( Vill så gärna men den vill inte infinna sig! Tur att man får beställningar ibland som gör att man blir "tvungen". Jag fick en beställning av min syster förra veckan på ett kort till en kille som fyller 30. Finns inget svårare än att göra till killar tycker jag. Så svårt att jag sköt på det till imorse å hon skulle ha det ikväll :/ tur att jag började nio så jag kunde gå upp å knåpa ihop det på en halvtimma. Så här blev det, enkelt å "färglöst" Stämpeln är från Magnolia, blomman och pappret likaså, ramen bakom är från Nellie snellen. I kanterna har jag limmat tryckknappar.
Kram på er alla

3 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat! Vad bra det blev att klippa mönsterpappret i fyra bitar. Jag älskar tryckknappar, det passar perfekt på killkort!
    Kram

    SvaraRadera
  2. De va jättejättefint!

    Magnus sa att de va de finaste kortet han nånsin fått =)

    Stolt över min fina syster <3

    SvaraRadera
  3. Kortet blev jätte fint. jag tycker också att det är svårt med killkort, mina blir alltid för söta. Inspirationen kommer tillbaka när du minst av allt anar det. kram

    SvaraRadera