Bakgrund

Hjärtan

lördag 15 oktober 2011

Mitt första inlägg!!

Hej hej.
Har nu bestämt mig för att starta en blogg som mest kommer handla om scrapbooking!!
Började scrappa på riktigt för ca 3 år sen. Oj va tiden går fort. Började med lite enkla julkort med några vänner sen blev jag intreserad av att göra layouter. Tog kontakt med en då ganska ytlig bekant. Nu träffas vi nästan varje vecka ca 6 st tjejer hemma hos någon och bara skapar!!!

Detta är en tag med ficka. I den har jag lagt ett recept på knäckebröd. Knäckebrödet har jag bakat å lagt i cellofan.                                                                                                                                       
Pappret kommer från Maja design fikaserien. Blommorna från en tub :) Löven är utskrivna med sillen stämpeln kommer från vildastamps. Hjärtraden tror jag är från Magnolia, utstansad med cuttlebugen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar