Bakgrund

Hjärtan

måndag 17 oktober 2011

Inspirationsblock!

För 2 veckor sen va vi iväg på en liten scrapmara som scrapbookeriet hade ordnat. Mycket trevligt!!! Då skulle vi göra något annat än ett kort eller LO så då gjorde jag ett inspirationsalbum som självklart  va inspirerat av Mimi. I detta album så tänkte jag att man kan skriva ner idéer som poppar upp eller olika skisser mm.
Papprena är från Tim Holtz. Fjärilsstämpeln tror jag är från kortmakarna, vet ej hörnstämpeln inte heller rubonsen

4 kommentarer:

  1. Tack för ikväll! Älskar din fina bok! Kram mimi

    SvaraRadera
  2. Tack för ikväll! Älskar din fina bok! Kram mimi

    SvaraRadera
  3. Jag passar på medan jag kan skicka kommentarer, men det var inte riktigt meningen att det skulle bli två likadana......

    SvaraRadera
  4. Jag testar också. tack för i kväll och jo jag tycker din bok blev jätte fin, du får ta och skriva i den massor...kram Emeli

    SvaraRadera