Bakgrund

Hjärtan

måndag 5 mars 2012

Måndag kväll!

Vilken underbar helg jag har haft!! På fredag efter jobbet åkte jag å hämtade upp Mimi i Kungsbacka, Camilla åkte egen bil å tur va väl det mä tanke på platsbristen :) Det bar av till Mimis föräldrars sommarstuga i espevik!! Jessica slöt upp senare. Meningen va att scraphelgen skulle börja på fredagskvällen men sakerna kom aldrig fram!! Lördag morgon bar det av till scrapmaratonet i Derome som scrapbookeriet anordnade! Mycket mycket trevligt. Tyvärr va jag otroligt trött å fick gjort en LO å 3 kort varav två va likadana fråån 10:00 till 22:00. Oops! På söndagen fortsatte vi å scrappa lite i stugan.
Här kommer LO jag gjorde. Spets från mina gömmor, vet ej vart pappret eller stämpeln kommer från. Blommorna gjorde jag själv med min nya Nellie snellen die.
Kram på er alla

1 kommentar:

  1. Du har nog samlat inspiration i helgen och inte högproducerat. Verkligen fina blommor de kommer du att använda mycket.Jag gillar din lo!

    SvaraRadera