Bakgrund

Hjärtan

torsdag 1 december 2011

Lilla Axel.

Igår va jag å hälsade på hos mina vänner som fått en liten bäbis!! Älskade lilla Axel. Halleguu så söt han va. Vi myste i flera timmar :)
Det här kortet fick han.


Pappret är från Maja design, stämpeln får vi fråga Mimi om :) Axel skrev jag ut från sillen, blomman efter namnet gjorde jag själv. Stämplade texten på sidan av kortet. Jag har stämplat björnen sen maskade jag den och stämplade texten över.


En liten nallecharm hängde jag i blomman.

Kram till er alla






2 kommentarer:

  1. Så sött! att jag inte har tänkt på att maska denna innan.....
    Stämplarna kommer från Inkido eller vad det heter nu för tiden.....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt kort!! Jättefint med alla små detaljer och bokstäverna i namnet var jättefina, lagom snirkliga!

    Tack för dina fina ord och för att du ville vara med och tävla om julstrumpan! På söndag har du chans att vinna en ny fin vinst.

    Ha en toppendag!

    Kram kram!

    SvaraRadera